fredag, mars 17, 2006

Norge och helgplaner

Magnus har jobbat i Drammen, Norge, en vecka nu och om en timme ungefär kommer han hem. Så jag har fixat med lite mat till oss och så har jag gjort en hemmagjord glass med hallon och maränger, hoppas den blir god. Jag har också varit snäll och planerat in helgens aktiviteter. Imorgon vill jag absolut ner på stan en sväng och spana på lite inredningsprylar, jag skulle gärna hinna till Bodas fabriksförsäljning av Höganäs och Design House Stockholm-grejer. På söndag ska vi till mamma och pappa och fira mammas födelsedag.

Veckan i övrigt har spenderats med jobb och med att träffa bebisar. Flera av mina vänner fick barn i somras så det blir ju ofta bebisfikor nu för tiden.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Maten och glassen var jättegod. Tack så mycket älskling!

13:08

 

Skicka en kommentar

<< Home