söndag, november 26, 2006

Söndagsångest

Det spelar ingen roll hur mycket man gillar sitt jobb. Den kommer alltid den där söndagsångesten. Den kommer krypande redan på söndagsmorgonen och så är den kvar hela dagen. Jag känner mig som ett litet barn som vill hitta på en massa ursäkter för att inte gå och lägga sig. Jag vet ju att när jag vaknar är det måndag och dags att jobba långa dagar igen.

Eftersom vi ska iväg precis efter julfirandet så tänkte vi börja lite tidigare i år. Så idag har vi bakat lussekatter och ätit de första pepparkakorna. Igår så köpte vi de första julklapparna. Samtidigt planerar vi för badrumsrenovering och USA-resa. Det är helt enkelt mycket att tänka på just nu.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Det där med söndagsångest låter bekant. Jag vet fler som blir lite konstga på söndagkvällen. Nämner inga namn...

16:57

 

Skicka en kommentar

<< Home